Skip to main navigation
Skip to main content
Skip to page footer
ΕΛΛΗΝΙΚΑ
Ειδικά Τεύχη
- Χατζηχρήστου, Χ., Δημητροπούλου, Π., Λυκιτσάκου, Κ., & Λαμπροπούλου, Α.(2009). Προαγωγή της ψυχικής ευεξίας στη σχολική κοινότητα: Εφαρμογή παρεμβατικού προγράμματος σε επίπεδο συστήματος. Psychology, Special Issue: Current Issues in School Psychology, 16(3), 381- 401.
- Χατζηχρήστου, Χ., Μόττη-Στεφανίδη, Φ., & Δημάκος, Γ. (2009). (Επιμ.) Θέματα Σχολικής Ψυχολογίας, Ειδικό Τεύχος στη Σχολική Ψυχολογία, 16 (3). Αθήνα: Ελληνικά Γράμματα.
- Συγκολλίτου, E. & Χατζηχρήστου, Χ. (2003). (Επιμ.) Θέματα σχολικής και εκπαιδευτικής ψυχολογίας. Ψυχολογία, Ειδικό Τεύχος στη σχολική και εκπαιδευτική ψυχολογία, 10 (4). Αθήνα: Ελληνικά Γράμματα.
Κεφάλαια σε βιβλία
Ενδεικτικά
- Χατζηχρήστου, Χ., Λαμπροπούλου, A.(2024).Σύγχρονες προσεγγίσεις και δράσεις για την προαγωγή της ψυχικής υγείας και την ψυχοκοινωνική στήριξη ευάλωτων ομάδων μαθητών στη σχολική κοινότητα στο πλαίσιο της πολυπολιτισμικής προσέγγισης. Στο Χ. Παρθένης, Λ. Γιώτη & Τ. Κατωπόδη (Επιμ.), Διά βίου εκπαίδευση και επιμόρφωση εκπαιδευτικών στις σύγχρονες πολυπολιτισμικές κοινωνίες – Θεωρητικές προσεγγίσεις, δράσεις και πρακτικές της διαπολιτισμικής εκπαίδευσης (σελ 472-487).GUTENBERG.
- Λαμπροπούλου, Α., Χατζηχρήστου, Χ., & Υφαντή, Θ. (2023). Εφαρμογή των αρχών της θετικής ψυχολογίας στο πλαίσιο παροχής σχολικών ψυχολογικών υπηρεσιών. Στο Χ. Πεζηρκιανίδης, Α. Σταλίκας & Μ. Μαλικιώση-Λοϊζου (Επιμ.), Εφαρμογές της θετικής ψυχολογίας στη συμβουλευτική (σελ.219-238).ΤΟΠΟΣ
- Λαμπροπούλου, Α. & Χατζηχρήστου Χ. (2013). Πρόγραμμα «Εκπαίδευση παιδιών Ρομά»: Δεδομένα από την αξιολόγηση του προγράμματος ψυχοκοινωνικής παρέμβασης. Στο Γ. Φλουρής, Λ. Γιώτη, Χ. Παρθένης, & Μηλίγκου, Ε. (Επιμ.) Δια Βίου Εκπαίδευση και Επιμόρφωση των εκπαιδευτικών υπο το πρίσμα της Διαπολιτισμικής Οπτικής:Το Πρόγραμμα «Εκπαίδευση των παιδιών Ρομά» ως αφετηρία νέων θεωρητικών και εμπειρικών προσεγγίσεων (σσ. 565-585). Κέντρο Διαπολιτισμικής Αγωγής, Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών.
- Χατζηχρήστου Χ. & Λαμπροπούλου, Α. (2013). Aνάπτυξη πολυεπίπεδου μοντέλου παροχής σχολικών ψυχολογικών υπηρεσιών. Στο Γ. Φλουρής, Λ. Γιώτη, Χ. Παρθένης, & Μηλίγκου, Ε. (Επιμ.) Δια Βίου Εκπαίδευση και Επιμόρφωση των εκπαιδευτικών υπο το πρίσμα της Διαπολιτισμικής Οπτικής: Το Πρόγραμμα «Εκπαίδευση των παιδιών Ρομά» ως αφετηρία νέων θεωρητικών και εμπειρικών προσεγγίσεων (σσ. 113-131). Κέντρο Διαπολιτισμικής Αγωγής, Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών.
- Χατζηχρήστου Χ. (2012). Προαγωγή της ψυχικής υγείας και ευεξίας σε επίπεδο συστήματος: Το σχολείο ως κοινότητα που νοιάζεται και φροντίζει. Στο Χ. Χατζηχρήστου & Η. Μπεζεβέγκης (Επιμ.) Θέματα ανάπτυξης και προσαρμογής των παιδιών στην οικογένεια και στο σχολείο (σσ.325-354). Αθήνα: Πεδίο.
- Χατζηχρήστου, Χ., Γιαβρίμης, Π. & Λαμπροπούλου, A. (2012). Γηγενείς & αλλοδαποί μαθητές στα Ελληνικά σχολεία: Ενδοπροσωπικές διαστάσεις προσαρμογής και στρατηγικές αντιμετώπισης αγχογόνων καταστάσεων. Στο Ν. Παπαστυλιανού (Επιμ.), Διαπολιτισμικές διαδρομές. Παλιννόστηση και ψυχοκοινωνική προσαρμογή (σελ. 255-286) (β΄ έκδοση). Αθήνα: Gutenberg.
Βιβλία
- Χατζηχρήστου, Χ. (2023). Σχολική ψυχολογία. Gutenberg.
- Χατζηχρήστου, Χ. (2015). Ο χωρισμός των γονέων, το διαζύγιο και τα παιδιά. Η προσαρμογή των παιδιών στη διπυρηνική οικογένεια και το σχολείο.Αθήνα: Πεδίο.
- Χατζηχρήστου, Χ., (2015). Πρόληψη και προαγωγή της ψυχικής υγείας στο σχολείο και στην οικογένεια. Αθήνα: Gutenberg.
- Χατζηχρήστου Χ., (2014). Συμβουλευτική στη σχολική κοινότητα. Αθήνα: Τυπωθήτω Χατζηχρήστου, Χ. (επιμ.) (2012). Διαχείριση Κρίσεων στη Σχολική Κοινότητα. Αθήνα: Gutenberg.
- Χατζηχρήστου, Χ. (2011). Σχολική Ψυχολογία. Αθήνα: Τυπωθήτω.
- Χατζηχρήστου, Χ. (Επιμ.) (2011α). Κοινωνική και συναισθηματική αγωγή στο σχολείο: Πρόγραμμα για την προαγωγή της ψυχικής υγείας και της μάθησης στη σχολική κοινότητα: Εκπαιδευτικό υλικό Ι: Πρωτοβάθμια εκπαίδευση Νηπιαγωγείο, Α΄, Β΄ Δημοτικού: Θεωρητικό πλαίσιο και δραστηριότητες (Περιλαμβάνει 12 τόμους με θεωρία, ερευνητικά ευρήματα και δραστηριότητες για την τάξη: 1) Εννοιολογικό πλαίσιο και περιγραφή του προγράμματος, 2) Δεξιότητες επικοινωνίας, 3) Αναγνώριση, Έκφραση, Διαχείριση Συναισθημάτων, 4) Διαστάσεις της Αυτοαντίληψης, Αυτοεκτίμηση, 5) Αντιμετώπιση Αγχογόνων Καταστάσεων, 6) Κοινωνική Επάρκεια - Κοινωνικές Δεξιότητες, 7) Διαδικασία Επίλυσης Συγκρούσεων, 8) Σχολείο και Πολυπολιτισμικότητα, 9) Σχολείο και Μαθητές με Ειδικές Εκπαιδευτικές Ανάγκες, 10) Σχολείο και Οικογένεια, 11) Διαχείριση Κρίσεων στη Σχολική Κοινότητα, 12) Τετράδιο Δραστηριοτήτων για Μαθητές Νηπιαγωγείου και πρώτων τάξεων του Δημοτικού. Αθήνα, Τυπωθήτω.
- Χατζηχρήστου, Χ. (Επιμ.) (2011β). Κοινωνική και συναισθηματική αγωγή στο σχολείο: Πρόγραμμα για την προαγωγή της ψυχικής υγείας και της μάθησης στη σχολική κοινότητα: Εκπαιδευτικό υλικό ΙΙ: Πρωτοβάθμια εκπαίδευση Γ΄, Δ΄, Ε΄, ΣΤ΄ δημοτικού: Θεωρητικό πλαίσιο και δραστηριότητες. (Περιλαμβάνει 13 τόμους με θεωρία, ερευνητικά ευρήματα και δραστηριότητες για την τάξη: 1) Εννοιολογικό πλαίσιο και περιγραφή του προγράμματος, 2) Δεξιότητες επικοινωνίας, 3) Αναγνώριση, Έκφραση, Διαχείριση Συναισθημάτων, 4) Διαστάσεις της Αυτοαντίληψης, Αυτοεκτίμηση, 5) Αντιμετώπιση Αγχογόνων Καταστάσεων, 6) Κοινωνική Επάρκεια - Κοινωνικές Δεξιότητες, 7) Διαδικασία Επίλυσης Συγκρούσεων, 8) Σχολείο και Πολυπολιτισμικότητα, 9) Σχολείο και Μαθητές με Ειδικές Εκπαιδευτικές Ανάγκες. 10) Σχολείο και Οικογένεια, 11) Δεξιότητες μελέτης, 12) Διαχείριση Κρίσεων στη Σχολική Κοινότητα, 12) Τετράδιο Δραστηριοτήτων για Μαθητές Νηπιαγωγείου και πρώτων τάξεων του Δημοτικού. Αθήνα, Τυπωθήτω.
- Χατζηχρήστου, Χ. (Επιμ.) (2011γ). Κοινωνική και συναισθηματική αγωγή στο σχολείο: Πρόγραμμα για την προαγωγή της ψυχικής υγείας και της μάθησης στη σχολική κοινότητα: Εκπαιδευτικό υλικό ΙΙΙ: Δευτεροβάθμια εκπαίδευση: Θεωρητικό πλαίσιο και δραστηριότητες. (Περιλαμβάνει 13 τόμους με θεωρία, ερευνητικά ευρήματα και δραστηριότητες για την τάξη.
- Χατζηχρήστου, Χ., Πολυχρόνη, Φ., Μπεζεβέγκης, Η., & Μυλωνάς, Κ. (2008). Τεστ Ψυχοκοινωνικής Προσαρμογής: Κλίμακα εκπαιδευτικού για παιδιά προσχολικής ηλικίας, στα πλαίσια του προγράμματος «Κατασκευή και στάθμιση 12 ερευνητικών- ανιχνευτικών εργαλείων για μαθησιακές δυσκολίες». Υλοποιήθηκε απο το Πανεπιστήμιο Πατρών, Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας, Πανεπιστήμιο Κρήτης και Πανεπιστήμιο Αθηνών, Υπουργείο Παιδείας, Δια Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων, ΕΣΠΑ, (Υπεύθυνος έργου: Καθ. Κ. Δ. Πόρποδας).
- Χατζηχρήστου, Χ. & Πολυχρόνη, Φ. (επιμ.). (2007). Ο Τρυφερούλης Μικροφτερούλης. Ένα παραμύθι για τη διαφορετικότητα. Κείμενο: Θ. Καραγιάννη. Αθήνα: Φαντασία.
- Πολυχρόνη, Φ., Χατζηχρήστου, Χ., & Μπίμπου, A. (επιμ.). (2006). Ειδικές μαθησιακές δυσκολίες. Δυσλεξία. Ταξινόμηση, αξιολόγηση και παρέμβαση. Συγγραφική ομάδα: Γκαρή, Α., Δημάκος, Γ., Κασσωτάκη, Κ., Ματσόπουλος, Α., Μόττη- Στεφανίδη, Φ., Μπίμπου, Α., Νικολόπουλος, Δ., Πολυχρόνη, Φ., Ράλλη, Α., Στογιαννίδου, Α., Χατζηχρήστου, Χ. Αθήνα: Ελληνικά Γράμματα.
- Χατζηχρήστου, Χ. (Επιμ.) (2004). Το Ολυμπιακό Πνεύμα μέσα από τη φωνή των παιδιών. Κέντρο Έρευνας και Εφαρμογών Σχολικής Ψυχολογίας, Πανεπιστήμιο Αθηνών, Αθήνα: National Communication.