Skip to main navigation Skip to main content Skip to page footer

ΕΛΛΗΝΙΚΑ

Εισηγήσεις μελών της επιστημονικής ομάδας του ΕΣΧΟΨΥ και μεταπτυχιακών φοιτητών/τριών του ΠΜΣ «Σχολική Ψυχολογία» στο πλαίσιο της εμπλοκής τους σε δράσεις του Εργαστηρίου (ενδεικτικές).

3ο Πανελλήνιο Συνέδριο Σχολικής Ψυχολογίας (1-3/11/2022)

Κεντρική ομιλία: Διασύνδεση Πανεπιστημίου – Σχολικών Κοινοτήτων για τη στήριξη των σχολείων σε περιόδους κρίσεων: Σύνδεση θεωρίας, έρευνας, εκπαίδευσης και παρέμβασης - Χ. Χατζηχρήστου
Εισηγήσεις με τη συμμετοχή μεταπτυχιακών φοιτητών/τριών (ενδεικτικές):

  • Αθανασίου, Δ., Υφαντή, Θ., Φραγκιαδάκη, Δ., Λαμπροπούλου, Α., & Χατζηχρήστου, Χ. Δημιουργώντας «δεσμούς φροντίδας» στο σχολείο μέσα από το διεθνές project «Νιώθοντας φροντίδα και υποστήριξη στο σχολείο μας: Ένα ταξίδι στον κόσμο», “Feeling CARED in School: A journey around the world” Εισήγηση στο συμπόσιο Εκπαίδευση και δράσεις στήριξης των σχολείων στην περίοδο της πανδημίας COVID -19: Διασύνδεση πανεπιστημίου με την κοινότητα και το σχολείο.
  • Βάθη, Μ., Μαγοπούλου, Ι., Γαϊδατζή, Β., Καβουρίδα, Μ., Κωνσταντινίδη, Α., Κουνενάκη, Δ., Μαυρίδης, Ι., Παραγυιού, Ε., Σιδηροπούλου, Χ., Λιακοπούλου, Ε., Αθανασιάδου, Δ., Αρχολέκα, Β., Κοκκάλα. Σ., Ματζάνας, Ε., & Μ. Φιτσάκη. Το σχολείο ως προστατευτικό πλαίσιο για την κοινωνική και συναισθηματική προσαρμογή στην περίοδο της πανδημίας COVID-19: Εφαρμογή του διεθνούς project «Νιώθοντας φροντίδα και υποστήριξη στο σχολείο μας: Ένα ταξίδι στον κόσμο», σε σχολεία της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης. Εισήγηση στο συμπόσιο Εκπαίδευση και δράσεις στήριξης των σχολείων στην περίοδο της πανδημίας COVID-19: Διασύνδεση πανεπιστημίου με την κοινότητα και το σχολείο.
  • Καλαρύτης, Γ. Αντιλήψεις εκπαιδευτικών γενικής και ειδικής εκπαίδευσης για τη μάθηση και την προσαρμογή των μαθητών/τριών την περίοδο COVID-19.Εισήγηση στο συμπόσιο Διαχείριση κρίσεων στη σχολική κοινότητα: Σύνδεση θεωρίας, ερευνητικών δεδομένων και δράσεων στην περίοδο της πανδημίας COVID-19.
  • Λαμπροπούλου, Α., Γεωργακάκου-Κουτσονίκου,, Ν., Λιανός, Π., Υφαντή, Θ., & Χατζηχρήστου, Χ. Αξιολόγηση αναγκών και δυνατοτήτων σε ψυχοκοινωνικό και εκπαιδευτικό επίπεδο με βάση τις αντιλήψεις εκπαιδευτικών, γονέων, μαθητών στην περίοδο της πανδημίας COVID-19. Εισήγηση στο συμπόσιο Διαχείριση κρίσεων στη σχολική κοινότητα: Σύνδεση θεωρίας, ερευνητικών δεδομένων και δράσεων στην περίοδο της πανδημίας COVID -19.
  • Μαρρέ, Δ., Τσόγκα Θ., Χουχούμη, Γ. Παροχή εξ’ αποστάσεως σχολικών ψυχολογικών υπηρεσιών: Ένα παράδειγμα εξατομικευμένης παρέμβασης. Εισήγηση στο συμπόσιο Εκπαίδευση και δράσεις στήριξης των σχολείων στην περίοδο της πανδημίας COVID-19: Διασύνδεση πανεπιστημίου με την κοινότητα και το σχολείο.
  • Τσόγκα, Θ. Διερεύνηση των αντιλήψεων της επαγγελματικής ποιότητας ζωής και της ψυχικής ανθεκτικότητας εκπαιδευτικών κατά την περίοδο της πανδημίας COVID-19. Εισήγηση στο συμπόσιο Διαχείριση κρίσεων στη σχολική κοινότητα: Σύνδεση θεωρίας, ερευνητικών δεδομένων και δράσεων στην περίοδο της πανδημίας COVID-19.
  • Υφαντή, Θ., Λαμπροπούλου, Α., Γεωργουλέας, Γ., Γεωργαντή, Α., & Χατζηχρήστου, Χ. Ενδυνάμωση και στήριξη των σχολικών/εκπαιδευτικών κοινοτήτων την περίοδο της πανδημίας COVID -19: Προσεγγίσεις και δράσεις ευαισθητοποίησης και εκπαίδευσης. Εισήγηση στο συμπόσιο Εκπαίδευση και δράσεις στήριξης των σχολείων στην περίοδο της πανδημίας COVID -19: Διασύνδεση πανεπιστημίου με την κοινότητα και το σχολείο.
  • Χουχούμη, Γ. Διερεύνηση αντιλήψεων γονέων ως προς το άγχος και την ψυχική τους ανθεκτικότητα την περίοδο της πανδημίας COVID-19. Εισήγηση στο συμπόσιο Διαχείριση κρίσεων στη σχολική κοινότητα: Σύνδεση θεωρίας, ερευνητικών δεδομένων και δράσεων στην περίοδο της πανδημίας COVID-19.

2ο Πανελλήνιο Συνέδριο Σχολικής Ψυχολογίας (19-22/10/2017)

Συμπόσιο με θέμα Κοινωνική και συναισθηματική αγωγή στο σχολείο: παρέμβαση σε επίπεδο συστήματος. Νέες προοπτικές και προκλήσεις. Πρόεδρος Π. Δημητροπούλου. Ομιλήτριες Λαμπροπούλου, Α., Δημητροπούλου, Π., Παπαχυσανθάκη, Α., Νικολοπούλου, Ε., Κωσταντοπούλου, Γ., Πιπεράκη, Ε., Παπαδοπούλου, Σ., Πολίτη, Ν.


1ο Πανελλήνιο Συνέδριο Σχολικής Ψυχολογίας (19-22 Νοεμβρίου 2015)

Τμήμα Ψυχολογίας, ΕΚΠΑ, Κέντρο Έρευνας και Εφαρμογών Σχολικής Ψυχολογίας, ΕΚΠΑ σε συνεργασία με τον Κλάδο Σχολικής Ψυχολογίας, ΕΛΨΕ

 

Πρόεδρος Οργανωτικής Επιτροπής:
Χ. Χατζηχρήστου

 

Οργανωτική Επιτροπή:
Ηλίας Μπεζεβέγκης, ΕΚΠΑ, Σπύρος Τάνταρος, ΕΚΠΑ, Βασίλης Παυλόπουλος, ΕΚΠΑ, Αικατερίνη Γκαρή, ΕΚΠΑ, Πέτρος Ρούσσος, ΕΚΠΑ, Φωτεινή Πολυχρόνη, ΕΚΠΑ, Γιώργος Γεωργουλέας, ΕΚΠΑ, Διαμάντω Φιλιππάτου, Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας, Ειρήνη Μπαϊρακτάρη, ΕΚΠΑ, Βασιλική Στασινού, ΕΚΠΑ, Σπυριδούλα Μίχου, ΕΚΠΑ, Βασιλική Μπαμπανάσιου, ΕΚΠΑ, Δανάη Αθανασίου, ΕΚΠΑ, Διαμάντω Φραγκιαδάκη, ΕΚΠA.

  • Αθανασίου, Δ. Διερεύνηση των διαστάσεων του σχολικού ψυχολογικού κλίματος σε μαθητές Δημοτικού και Γυμνασίου.
  • Λιανός, Π. Γονικές πρακτικές και σχολική επάρκεια μαθητών Ε’ και Στ’ Δημοτικού: Ο ρόλος της προσωπικότητας.
  • Μπαμπανάσιου, Β., & Χατζηχρήστου, X. Η σχολική εμπλοκή σε σχέση με ατομικούς και συστημικούς παράγοντες σύμφωνα με τις αντιλήψεις μαθητών Α’ βάθμιας & Β’ βάθμιας εκπαίδευσης.
  • Μίχου, Σ. Διαστάσεις ψυχοκοινωνικής προσαρμογής σε σχέση με ατομικούς και συστημικούς παράγοντες σύμφωνα με τις αντιλήψεις μαθητών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης.
  • Μπαρδουνιώτη, Μ., & Χατζηχρήστου, Χ. Διαστάσεις του σχολικού ψυχολογικού κλίματος σύμφωνα με τις αντιλήψεις μαθητών Γυμνασίου.
  • Στασινού, Β., & Χατζηχρήστου, Χ. (2015). Διαστάσεις της ψυχικής υγείας σε σχέση με την οικονομική κρίση σύμφωνα με τις αντιλήψεις μαθητών Γυμνασίου.
  • Υφαντή, Θ. Τύποι εμπλοκής μαθητών σε επιθετικές συμπεριφορές στο σχολείο και η ψυχοκοινωνική τους προσαρμογή: Διερεύνηση ψυχολογικών παραμέτρων σε επίπεδο ατόμου και συστήματος.

ΑΛΛΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΣΥΝΕΔΡΙΑ

  • Μπαρδουνιώτη, M. Ο ρόλος του σχολικού ψυχολόγου σε ένα σχολείο της Ανατολικής Αττικής: Στήριξη των μαθητών στο σχολικό πλαίσιο μετά από μία κατάσταση κρίσης. 17ο Πανελλήνιο Συνέδριο Ψυχολογικής Έρευνας, 15-19 Μαΐου, 2019, Αλεξανδρούπολη.