Skip to main navigation Skip to main content Skip to page footer

ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ

ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

  • Λαμπροπούλου, Α.,  Χατζηχρήστου, Χ.,  Ρούσσος, Π.,  Γεωργακάκου-Κουτσονίκου, Ν., &  Υφαντή, Θ. (2023α). Αντιλήψεις εκπαιδευτικών για διαστάσεις ψυχοκοινωνικής και εκπαιδευτικής προσαρμογής κατά τη δεύτερη περίοδο της πανδημίας COVID-19, Νέα Παιδεία, 185, 44-56.
  • Λαμπροπούλου, Α.,  Χατζηχρήστου, Χ.,  Ρούσσος, Π.,  Γεωργακάκου-Κουτσονίκου, Ν., &  Υφαντή, Θ. (2023β). Αντιλήψεις γονέων για διαστάσεις ψυχοκοινωνικής και εκπαιδευτικής προσαρμογής κατά τη δεύτερη περίοδο της πανδημίας COVID-19, Νέα Παιδεία, 185, 57-69.
  • Χατζηχρήστου, Χ., Λιανός, Π., Λαμπροπούλου, Α.,Γεωργακάκου-Κουτσονίκου,  Ν., Υφαντή, Θ., &Γεωργουλέας, Γ. (2021). Πολυεπίπεδη παρέμβαση για τη στήριξη των σχολικών κοινοτήτων στο πλαίσιο της πανδημίας COVID-19: Εμπειρικά δεδομένα και δράσεις Ψυχολογία (Ειδικό αφιέρωμα στις ψυχολογικές συνέπειες της πανδημίας COVID-19), 26 (3), 111-125.  https://doi.org/10.12681/psy_hps.28855
  • Χατζηχρήστου, Χ., Λαμπροπούλου, Α., Λιανός, Π., Γεωργακάκου-Κουτσονίκου, Ν., Μίχου., Σ. Υφαντή, Θ., Γεωργουλέας, Γ.(2021). Ψυχοκοινωνικές και εκπαιδευτικές ανάγκες στη σχολική κοινότητα στην περίοδο της πανδημίας COVID-19: Σύνδεση εμπειρικών δεδομένων με δράσεις υποστήριξης και κατάρτισης. Νέα Παιδεία, 177, 13-32.
  • Λαμπροπούλου, Α.,Γεωργακάκου-Κουτσονίκου,  Ν., Υφαντή, Θ., & Γεωργουλέας, Γ. (2021). Πολυεπίπεδη παρέμβαση για τη στήριξη των σχολικών κοινοτήτων στο πλαίσιο της πανδημίας COVID-19: Εμπειρικά δεδομένα και δράσεις Ψυχολογία (Ειδικό αφιέρωμα στις ψυχολογικές συνέπειες της πανδημίας COVID-19), 26 (3), 111-125.  https://doi.org/10.12681/psy_hps.28855
  • Stasinou, V., Hatzichristou, C., Lampropoulou, A., &Lianos, P. (2020). Adolescents’ perceptions of covitality and academic performance: The moderating role of school climate. Psychology: the Journal of the Hellenic Psychological Society, 25(1), 55-71. doi.org10.12681/PSY_HPS.25336
  • Χατζηχρήστου, Χ., Λαμπροπούλου, Α., & Υφαντή, Θ. (2020). Ψυχοκοινωνική υποστήριξη των σχολικών κοινοτήτων στο πλαίσιο της πανδημίας COVID-19: Πολυεπίπεδες δράσεις του Εργαστηρίου Σχολικής Ψυχολογίας, ΕΚΠΑ. Νέα Υγεία, 109, 1-7.
  • Χατζηχρήστου, Χ., Γκαρή, A., Μυλωνάς, K., Καρίτσα, B. Τσιόβουλου, A., & Γιαβρίμης, Π. (2014). Στάσεις και αντιλήψεις και εκπαιδευτικών σχετικά με το διαζύγιο και την προσαρμογή των παιδιών χωρισμένων γονέων, Βήμα Κοινωνικών Επιστημών, 16 (63),80-105.
  • Χατζηχρήστου, Χ., & Λαμπροπούλου, Α. (2012). Ψυχοκοινωνική υποστήριξη μαθητών Ρομά: Ανάπτυξη πολυεπίπεδου μοντέλου παροχής σχολικών ψυχολογικών υπηρεσιών. Επιστήμες Αγωγής, Θεματικό Τεύχος 12“Εκπαίδευση των παιδιών Ρομά” (σσ. 261-279). Πανεπιστήμιο Κρήτης: Π.Τ.Δ.Ε.
  • Χατζηχρήστου, Χ.,  Γκαρή, A., Μυλωνάς, K., Τσιόβουλου, A., Καρίτσα, B. & Γιαβρίμης, Π. (2012). Αντιλήψεις και στάσεις μαθητών σχετικά με το διαζύγιο και την προσαρμογή των παιδιών χωρισμένων γονέων, Νέα Παιδεία, 144, 131-146.
  • Χατζηχρήστου, Χ., Κατή, Α., Γεωργουλέας, Γ., Λυκιτσάκου, Κ., & Υφαντή, Θ., (2012). Ψυχολογική στήριξη των παιδιών σε καταστάσεις κρίσεων. (με ένα επίμετρο για την οικονομική κρίση). Αθήνα: Κέντρο Έρευνας και Εφαρμογών Σχολικής Ψυχολογίας, Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών. Χορηγία: Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος